OBSZAR FINANSOWO-KSIĘGOWY

SAGE SYMFONIA START 2.0 MAŁA KSIĘGOWOŚĆ

  • pakiet przeznaczony dla firm rozliczających się uproszczoną księgowością
  • umożliwia nie tylko prowadzenie ewidencji i rozliczeń, ale i zarządzanie sprzedażą
  • zapewnia ewidencję kadrowo-płacową – niezależnie od formy zatrudnienia
  • umożliwia tworzenie zestawień i wydruk dokumentów podatkowych
  • może być dopasowany do formy opodatkowania i sposobu rozliczania

Intuicyjne prowadzenie uproszczonej księgowości wraz z rozliczeniem wynagrodzeń

Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowść przeznaczony do prowadzenia każdej formy uproszczonej księgowości. Dzięki rozszerzeniu funkcjonalności o moduł Płace, będziesz mieć możliwość rozliczania płac zatrudnionym pracownikom. Automatyzuje podstawowe czynności, dzięki czemu poprawia efektywność codziennych działań. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kupując Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowść w formie subskrypcji w cenie zakupu otrzymasz dodatkowo:

  • pakiet e-Box, który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
  • Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane.

Do oprogramowania Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość wydawana jest licencja Pervasive 12.

e-Box

Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji. Składa się z modułów:

  • e-Dokumenty
  • e-Deklaracje

Dzięki modułowi e-Deklaracje:

  • automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów,
  • łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO),
  • wygodnie zarchiwizujesz elektroniczne deklaracje podatkowe i potwierdzenia odbioru z urzędów.

Dzięki modułowi e-Dokumenty:

  • skutecznie obniżysz koszty obsługi dokumentacji poprzez automatyzację procesu biznesowego e-faktury: wystawianie, wysłanie, odbieranie potwierdzenia otrzymania oraz ewidencja w module finansowo-księgowym,
  • bezpiecznie wyślesz e-faktury poprzez serwis miedzyfirmami.pl – zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji danych (SSL),
  • automatycznie odbierzesz i zarchiwizujesz e-faktury sprzedaży i zakupu, skontrolujesz informacje o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
  • stworzysz i wyeksportujesz e-przelewy do banku oraz pobierzesz wyciągi lub operacje bankowe,
  • wygodnie obsłużysz transakcje z kontrahentami, pracownikami i urzędami oraz zarządzisz rachunkami bankowymi do przelewów elektronicznych,
  • zwiększysz bezpieczeństwo poprzez możliwość wprowadzenia wewnętrznego procesu akceptacji przelewów oraz śledzenia historii ich realizacji w systemie.
Raporty graficzne

To dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalności programu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.

  • dostęp do raportów graficznych i zestawień analitycznych;
  • predefiniowane wykresy i raporty dotyczące najważniejszych obszarów;
  • możliwość definiowania własnych raportów graficznych i zestawień;
  • dostęp do bieżących danych o stanie firmy w postaci czytelnych i przejrzystych zestawień wzbogaconych o dane graficzne w postaci wykresów;

Zalety

  • umożliwia łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji;
  • pozwala na zdefiniowanie własnych zestawień graficznych
  • oszczędza czas niezbędny do przygotowania raportów
Płace

Moduł Płace służy do rozliczania i naliczania płac pracownikom zatrudnionym w firmach rozliczających się za pomocą uproszczonej księgowości.

Kluczowe funkcjonalności:

  • prowadzenie ewidencji pracowników
  • rozliczanie płac
  • ewidencja wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych
  • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • automatyczne tworzenie zapisów w Księdze Przychodów i Rozchodów – wypłaconych wynagrodzeń, zapłaconych składek i przekazanych zaliczek na podatek dochodowy
  • tworzenie i wydruk kart wynagrodzeń
  • generowanie deklaracji podatkowych, w tym również e-deklaracji dzięki rozszerzeniu e-Box
  • tworzenie deklaracji ZUS
Sage Connect

Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.

Dzięki Sage Connect:

  • użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
  • ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
  • użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
  • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.

SAGE SYMFONIA 2.0 FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ

  • łatwy w obsłudze, intuicyjny program do obsługi pełnej księgowości
  • wspiera bieżącą kontrolę zobowiązań i należności
  • umożliwia szybki dostęp do potrzebnych informacji
  • jest polecany przez księgowych

Finanse i Księgowość – sprawdzony system do obsługi pełnej księgowości

Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość będzie wsparciem w prowadzeniu pełnej księgowości w Twojej firmie. Zapewni bezpieczeństwo i komfort codziennej pracy. Ułatwi realizowanie wymaganych operacji księgowych oraz bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Intuicyjna obsługa umożliwi szybki dostęp do potrzebnych informacji.

Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz zapewnioną integrację procesów biznesowych w zakresie księgowania e-faktur i ich wymiany z kontrahentami.

Do programu Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość wydawana jest licencja Pervasive 12.

e-Box

Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji. Składa się z modułów:

  • e-Dokumenty
  • e-Deklaracje

Dzięki modułowi e-Deklaracje:

  • automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów,
  • łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO),
  • wygodnie zarchiwizujesz elektroniczne deklaracje podatkowe i potwierdzenia odbioru z urzędów.

Dzięki modułowi e-Dokumenty:

  • skutecznie obniżysz koszty obsługi dokumentacji poprzez automatyzację procesu biznesowego e-faktury: wystawianie, wysłanie, odbieranie potwierdzenia otrzymania oraz ewidencja w module finansowo-księgowym,
  • bezpiecznie wyślesz e-faktury poprzez serwis miedzyfirmami.pl – zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji danych (SSL),
  • automatycznie odbierzesz i zarchiwizujesz e-faktury sprzedaży i zakupu, skontrolujesz informacje o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
  • stworzysz i wyeksportujesz e-przelewy do banku oraz pobierzesz wyciągi lub operacje bankowe,
  • wygodnie obsłużysz transakcje z kontrahentami, pracownikami i urzędami oraz zarządzisz rachunkami bankowymi do przelewów elektronicznych,
  • zwiększysz bezpieczeństwo poprzez możliwość wprowadzenia wewnętrznego procesu akceptacji przelewów oraz śledzenia historii ich realizacji w systemie.
Sage Connect

Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.

Dzięki Sage Connect:

  • użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
  • ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
  • użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
  • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.
Analizy Finansowe

To rozszerzenie funkcjonalności modułu głównego Sage Symfonia Finanse i Księgowość. Zapewnia szybką analizę danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel

Szczegółowe informacje:

  • Szybsze uzyskiwanie i analiza danych finansowych
  • Wzorcowe zestawienia i raporty
  • Elastyczne zarządzanie danymi
  • Zaawansowana współpraca z MS Excel

Zalety:

Szybki dostęp do danych finansowo-księgowych - program umożliwia tworzenia różnych analiz na podstawie danych z Finansów i Księgowości.

Możliwość dostosowania zestawień do własnych potrzeb – program zawiera pakiet gotowych zestawień i raportów oraz wspomaga definiowanie własnych zestawień. Korzystanie z zestawień stworzonych na indywidualną potrzebę firmy, usprawnia docieranie do danych.

Oszczędność czasu - proste odświeżanie danych w zdefiniowanych raportach i zestawieniach czy dostęp do wszystkich lat obrachunkowych i porównywanie danych z różnych lat to tylko część elementów, które przyspieszają analizowanie danych.

Współpraca z najpopularniejszym arkuszem kalkulacyjnym MS Excel – program umożliwia analizę danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel. Dzięki temu użytkownik z poziomu MS Excel może analizować: konta, rejestry VAT, pozycje bilansu, pozycje zysków i strat czy dane o rozrachunkach.

SAGE SYMFONIA 2.0 ŚRODKI TRWAŁE

  • łatwy w obsłudze, intuicyjny program do wspierania obsługi środków trwałych
  • pozwala zaplanować i rejestrować zdarzenia dotyczące eksploatacji środków trwałych
  • umożliwia kontrolę stanu posiadania
  • zapewnia terminowość wykonywania cykliczności zdarzeń

Pełna kontrola nad posiadanym majątkiem

Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.

Program Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe umożliwia wysyłanie do programu Sage Symfonia Finanse i Księgowość wyników operacji związanych z użytkowaniem środków trwałych w firmie. Mogą one być następnie wykorzystane do rejestracji procesu użytkowania środków trwałych w dokumentacji finansowo-księgowej.

Do programu Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe wydawana jest licencja Pervasive 12.

LWD Leasing Wynajem Dzierżawa

Jest rozszerzeniem funkcjonalności modułu Sage Symfonia Środki Trwałe.

Umożliwia ewidencjonowanie obcych środków trwałych wykorzystywanych w prowadzonej działalności gospodarczej na podstawie umów leasingu, wynajmu lub dzierżawy.

System ewidencjonuje umowy, powiązane z nimi środki trwałe oraz obsługuje koszty wynikające z tych umów. Umożliwia elastyczną obsługę jednocześnie pozwalając na równoległe rozliczania wpłacanych rat umowy oraz umarzanie środków trwałych dowolną z dostępnych metod.

SAGE SYMFONIA ERP FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ

Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.

Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość jest modułem obsługującym pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont. Twojej firmie zapewni efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Tobie da możliwość śledzenia kondycji finansowej firmy i natychmiastowego reagowania na zmiany.

Wybierając Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość:

  • minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i usystematyzujesz powtarzalne, czasochłonne czynności, dzięki jednej, centralnej bazie danych dla całego systemu,
  • dane do systemu wprowadzasz tylko raz,
  • elastycznie dostosujesz system do specyficznych potrzeb i procesów Twojej firmy oraz podniesiesz komfort pracy jego użytkowników,
  • zyskujesz wygodne narzędzie do grupowego rozliczania płatności – sam decydujesz, kiedy i ile osób otrzyma przelew,
  • wzmocnisz kontrolę nad rentownością podjętych działań, analizując dokumenty gromadzone pod konkretnym projektem lub kontraktem.

Zachęcamy do kontaktu

jeżeli nie znaleźli Państwo poszukiwanego oprogramowania lub macie dodatkowe pytania.